יום שני, 3 באוגוסט 2015


אני קוראת בקבוצות השונות בפייסלנד ושומעת מזה שנים את הקיטורים של מה לעשות איתם בחופש, רחמים עצמיים לא יועילו כאן חברים, ומאחר ואני עצמי גידלתי ארבעה ילדים (נהדרים) אם יורשה לי...אני רוצה להציע כאן מספר הצעות:

ראשית, אפשר להתארגן 3-4 חברות עם ילדים בגילאים זהים ובכל יום אחר תהיה אמא אחרת אחראית במידה ואתן עובדות.
חסר מה לעשות איתם ? הכינו טבלה והביאו לידי ביטוי את האהבות שלכן, את התחביבים שלכן ועולם התוכן והידע בתחומים שונים.

דוגמאות : 

יום בישול - מהכנת ארוחת הצהריים ועד ארוחת הערב, אפשר לתת להם לחתוך תוך הסבר על זהירות, אפשר לאפות איתם או להכין כדורי שוקולד, ליצור חלוקת תפקידים, להכין כובעי טבח מבריסטול לבן, סינרים וקדימה לעבודה.

יצירה - לא חייבים לרוץ לחנויות ולרכוש חומרים, יש הכל או את הרוב בבית, הילדים סיימו להרכיב את הפזלים והם סתם זרוקים בקופסא? קחו קרטון ביצוע או קרטון הזרוק בבית, זה יכולות להיות מסגרות ישנות של תמונות ילדים שאתם רוצים לחדש, כעת אספו את חלקי הפאזל ותנו לילדים להדביק מסביב, זה יכול להיות עם החלק הצבעוני או החלק ההפוך, אצלנו החלק ההפוך יצא בצבע כחול, גזרנו את הקרטון בצורת לב, הדבקנו את חלקי הפאזל הכחולים קשרתי סרט אדום  ותליתי אותו כקישוט בחדרה של ביתי.

יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות איתם, אפשר למלא את הימים בתוכן ובמשמעות, לעשות כייף אמיתי ולבנות זיכרונות שיישארו להם לשנים רבות - אל תפספסו את ההזדמנות פז הזו.


והעיקר לא לשכוח  ל ה נ ו ת, לא רק רכישת כרטיסים באתרים השונים יכולה להיחשב כחוויה, גם אתם יכולים ליצור חוויות : רק דמיון וחשיבה יצירתית..


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה