לא תאמינו, אך מצאתי!!! מצאתי את נוסחת הקסם שתאחד את השורות, שתפייס את הכועסים, את הנוער היוצא עם סכינים לבילוי שישי וחלקו נשאר דומם על המדרכות, נותר רק להעביר את ההמצאה שהיא לא שלי אגב, לראשי החמאס, דאע"ש, חיזבלאללה, פת"ח ושאר הארגונים המשתמשים בדת, בבורות ומטפטפים שנאה ורעל לעדת מאמיניהם.
לאחרונה התנגן השיר תכופות בראשי "כל שעה נשיקה כל שעתיים חיבוק" של חווה אלברשטיין.
מה דעתכם? יעבוד על אויבנו?
כל שעה נשיקה כל שעתיים חיבוק- אף נשים הרות מוזמנות ויכולות להשתמש "בתרופה"....
תינוקות, ילדים מתבגרים וקשישים.
אין צורך לאכול לפני, אפשר גם על בטן ריקה או אחרי..
מינון? ממש לא חשוב, לא רק פעם ביום אלא כמה שתחליטו.
כל שעה נשיקה, כל שעתיים חיבוק
אין תאריך תוקף מכאן ועד אחרית הימים.
כל שעה נשיקה כל שעתיים חיבוק
ממש קל ליישום
מי לא ייהנה לקבל נשיקה וחיבוק?
נסו כעת - מובטחת אהבה, ושחרור של רגשות וערכים
שכולם חיוביים: שמחה, נתינה, חיבה, צחוק, אחדות, קרבה
סבלנות ורגיעה.
כולם רוצים לאהוב ולהיות אהובים, אז מה הבעיה?
כל שעה נשיקה כל שעתיים חיבוק
ממני אליכם ושיחזור השקט אל כנו.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה