יום רביעי, 16 בספטמבר 2015

צ'ארלי צאפלין היה אמן דגול שהצחיק אנשים רבים בסרטיו השונים.

זהו רק חלק משיר נפלא שהקריא  צ'פלין במסיבת יום הולדתו ה-70 ב- 1959, אני אהבתי סמל ההבעה ‏‎smile‎‏
כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
הפסקתי להשתוקק לחיים אחרים.
ויכולתי לראות שכל הסובב אותי מעודד אותי לגדול ולצמוח.
היום אני קורא לזה "בגרות" .
כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
הבנתי שתמיד אני נמצא במקום הנכון בזמן הנכון, ושהכול מתרחש בדיוק ברגע הנכון.
ולכן אני יכול להירגע ולהרפות.
היום אני קורא לזה "ביטחון עצמי" .
כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
חדלתי לגנוב את הזמן שלי, הפסקתי לעשות תכנונים גרנדיוזיים לעתיד.
היום אני עושה אך ורק את מה שגורם לי שמחה ואושר, דברים שאני אוהב לעשות,
ואני עושה אותם בדרך ובקצב שלי.
היום אני קורא לזה "פשטות" .
כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
שחררתי את עצמי מכל מה שאיננו בריא עבורי - מאכלים, אנשים, חפצים, מצבים,
כל דבר שמושך אותי מטה ומרחיק מעצמי.
בהתחלה קראתי לזה " אגואיזם בריא".
היום אני יודע שזה "אהבה עצמית" .
כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
חדלתי לנסות להיות תמיד צודק, ומאז אני טועה הרבה פחות מקודם.
היום גיליתי שזאת "צניעות"
איזה שינוי היה חל בחייכם אילו הייתם אוהבים את עצמכם באמת? כאשר אנו אוהבים אחרים אנו רוצים להוריד עבורם את הכוכבים ולאפשר להם להרגיש אהובים, האם את אותו דבר אתם עושים עבור עצמכם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה